Brev:
Yoghurt - med eller uden frugt
25. februar 2018
Alder:
15 mdr.
Yoghurt - med eller uden frugt
Hej Helen,
Sidst vores dreng var syg blev han rigtig glad for yoghurt med frugt, det var noget at det eneste han ville spise...
Vi er lidt i tvivl om hvor stor betydning det har om yoghurt er med eller uden frugt i forhold til sundhed?
Tidligere har han spist en neutral yoghurt med havregryn, det spytter han ud nu. Vi er opmærksomme på at han også tester vores grænser, men vi har indtryk af det ikke er det der er på spil lige her.
Håber du kan hjælpe os.
Med venlig hilsen
Kris